tisdag 30 juni 2009

Morgonstund har guld...

Strax före sju började en skjutglad granne panga på för fullt. Kan lova att jag inte var glad. Det är då f-n också att man inte ska få sova när man äntligen kan. Inte kom jag i säng före elva igår kväll heller.

Idag är det betydligt trevligare väder, känns inte lika hemskt att behöva sätta sig i bilen idag och åka ner till stan. Hoppas att det får fortsätta vara lite moln på himlen. Jag vet att jag är knäpp men tacka vet jag höst och vinter. Klart det är kul med sommar också men inte när det blir för varmt som det varit nu i helgen.

På lördag ska jag och två till iväg och rida Islandshästar. Ska bli för hemskt kul att komma iväg och göra något. Det blir en 3,5-4 timmars tur med fika. Undrar om jag kommer kunna gå efter det? Ska få låna ett par ridbyxor av lillsvägerska. Hoppas på inte allt för varmt väder men inget regn.

Nä, dags att plocka fram frukost.

2 kommentarer:

Carola sa...

hoppas du klarar dig från skavsår i baken....

Nej skämt åt sido, det låter supermysigt!!

Anneli sa...

Kuuul! Islandshästar är faktiskt de enda hästar ( förutom de i motorer då) som jag inte är rädd för.

Och du - visst är vi släkt!!