onsdag 17 juni 2009

Blåsigt men soligt

Ja då var det onsdag igen. Fasen vad tiden går fort. Det går inte så bra med Lucas medicin nu. Inte alls gott tycker han. Men vi kämpar på. Snuvan har gett sig redan så det känns jätte bra. Nyss fick Lucas krossad medicin i ett Ballerinakex och det gick minsann bra iaf. Så nu är det väl bara till att köpa hem ännu mera kex så han får i sig sina tabletter. Alla sätt är bra utom dom dåliga.

Bara frukosten är bortplockad så ska vi gå ut och köra ved. Lucas har längtat och har surrat om det hela morron. Gullungen, Mammas duktiga hjälpreda.

Annars är det väl som vilken dag som helst. Mat ska lagas och barn tas omhand.

I morgon efter att jag lämnat barnen så ska jag till tandläkarn. Inte kul alls, lär få på fan kan jag tänka mig. Måste dra ut min sista visdomstand så nu jäklar blir jag nog dummare än förut eller också smartare. Det lär visa sig i morgonkväll. När det är gjort så ska jag handla inför helgen. Har juh fått uppdraget att göra efterrätten tills på fredag. Ska bli kul att testa något nytt och det blir säkert bra får jag hoppas. Så i morgon kväll blir det till att baka. Kul.

Nä nu börjar dom små liven bli less så det är väl bäst att jag snabbar mig på.

1 kommentar:

Anneli sa...

Nu blir jag nyfiken. Vad blir det för gott till efterrätt?

Jag jobbar till 15.00 ,minst, så vi fuskar oss genom midsommarafton i år.