lördag 6 juni 2009

Hoppsan! Vart kom den orken ifrån?

Jo jag tog reda på torr tvätt och hängde den blöta och sen vete f-n va som hände för jag storstäda båda toaletterna. Från tak till golv. Ok, nere har vi bara ett halvt golv men ändå. Jag har gjort det jag hatar mest av allt med hushållssysslor, ok, strykning är inte så jäkla kul det heller. Men värst är toaletterna. Huga. Men nu är det gjort. Vart ska detta sluta? Hoppas verkligen att jag har samma fart i morgon.
Dammsög dessutom hela nedervåningen. Vem är jag och vad har jag gjort med Mompa?

Nu är det vällingdags för fröken. Lite senare än vanligt men iaf.

God Natt

1 kommentar:

Anneli sa...

Svarara på din förfrågan på min mail:

På största minneskortet ( 4 GB) ryms ca 800 bilder i största sparläget. Sedan har vi 2 minneskort till som passar till samma kamera - ett på 2 GB och ett på 1 GB.

Min kamera tar endast stillbilder -inga rörliga. Tänk på att prata med prästen hur ni vill ha det med fotografering under själva akten i kyrkan. Jag har varit på några där man inte fick ta kort just under vigseln, men sedan kunde få gå tillbaka in i kyrkan och "arrangera" och fota så mycket man ville...

Vi har inte kommit så långt att vi funderat på sova över eller inte. Vi har semester veckorna innan, men killarna börjar skolan på måndagen, så ... Men vi löser det själva!! Ni har nog tillräckligt att tänka på ändå!

Kram!!