lördag 27 juni 2009

För varmt

Fy f-n säger jag bara. Stå i ett kokhett kök en hel dag och laga mat. Fy för böveln så äckligt varmt det har varit. Man blir knäppare i huvudet än man är i vanliga fall kan jag lova. Har inte varit kul alls, inte det minsta. Har helst vare hemma och suttit nere i källarn och ugglat. Men i morgon är det bara att ställa sig där igen. Hoppas verkligen att dagen går fort för jag har något att se fram emot i morgon eftermiddag. Mamma och Pappa kommer hit och ska gratta Lucas i förskott. Ska bli så kul att se hans min när han ser vad han får av dom i present.

Det känns helt fel men jag var nyss ner i pannrummet och gjorde upp eld. Varmvatten måste man juh ha. Lutar allt mer åt att vi sätter in en...ja va f-n vare nu den hette. Nån grej iaf som gör att man inte behöver elda så mycket på sommaren. Nej, det är inte en varmvattenberedare. Äh, skit samma, den är iaf dyr så det lär väl dröja ett tag innan det blir verklighet och då lär jag väl ha komme på va klåen den heter.

Nu ska jag fortsätta kolla på en av mina absoluta favorit filmer. Göta Kanal

Ha det bra i värmen

Inga kommentarer: