tisdag 26 maj 2009

Hänt en del nu va

Ja de kan man lugnt säga. Vi kan numera duscha/bada här hemma igen. Gissa om det känns bra. Kan lova att det gör det. Vi har nu även sedan igår kväll tapetserat hela köket så idag har jag och Lucas putsat fönster och hängt upp gardiner. Förra veckan satt jag och Madde och gjorde ett gäng inbjudningar så nu är dom skickade. Känns bra de me. Har även beställt en hel del grejer. Kul kul. Allt börjar falla på plats kan man säga. Har även hunnit med att jobba några dagar. Lite mer i plånboken är aldrig fel.

Idag har Lucas varit på ögon. Det gick väl sådär, men fick iaf rätt fina värden så det var juh bra de. Var till optikern också och beställde nya glasögon till honom. Hade juh inte behövt det egentligen men nu när barna inte kan låta bli dom så blir det så.

Häromkvällen så klippte jag Kricken. Kort. Skulle även klippa Lucas men när han såg hur pappa såg ut så sa han bara: Jag gillar mitt hår, inte klippa. Ikväll hade vi projekt övertalning så tillslut så gav han med sig så jag fick klippa honom. Blev rätt bra måste jag säga.

Å nu sitter jag här med en skål pop-corn och en kanna saft. Tänker titta på Äntligen hemma innan jag lägger mig. I morgon ska Lucas på Habben. Intressant. Får se om vi hinner åka och storhandla när han är klar där.

1 kommentar:

Anneli sa...

Och vi som fått en i brevlådan tackar så mycket för den!!!