måndag 11 maj 2009

Åh så jobbigt

Har precis efter drygt två timmar blivit klar med vårdbidrags ansökan. Det var inge kul att bara skriva Lucas negativa sidor. Men nu är det gjort så vi får väl se vad det blir av det hela. Men usch så deprimerande det var.

Nu över till något helt annat och något som gör mig jätte glad. I morgon kommer rörkrökarn hit och kollar vilka grejer som ska fixas uppe. Hoppas att han har tid att göra det den här veckan. Jag vill duscha i mitt eget hem igen. Jag ser ljuset i tunneln :)

Jag är helt slut i huvudet. Välling till Molly sen är det godnatt.

1 kommentar:

Anneli sa...

Klart jag kan det - om du vill!

Åker till Sthlm på fredag , bara....

Vi fick hjälp av kuratorn på hab - för att komma ihåg allt "jobbigt". Lönade sig - vi har "fast" nui tills Felix blir 18 år.