söndag 15 mars 2009

Tidig söndag

Molly hade fräckheten att börja smågrina vid halv sex i morse. Tog upp henne och då rapa hon, sen fick hon knösa ner sig i dubbelsängen med Kricken och mig. Hon halv sov precis som jag till klockan sju. Då var det kört att försöka sova. Svårt att sova när man har en liten gumma som sitter och drar en i håret och säger mamma högre och högre.

Förkylning. Hela familjen har fått snuva. Än så länge är vi feberfria. Fasen också att det aldrig ger sig. Hörde igår att nu går det minsann scharlakansfeber på dagis också, precis som om inte magsjukan vore nog. Jag blir galen. Hoppas verkligen att barna får vara feberfri och magsjukefri den här veckan. Iaf måndag-onsdag. Jag jobbar mån-tisdag, Lucas ska till tandläkarn på onsdag och på kvällen ska jag ut och äta med jobbet. Ledig ons-,tors-,fredag och sen jobbar jag helgen. Så blir dom sjuk i slutet på veckan äre inga problem. Vill juh jobba mina timmar den här månaden nu när jag inte vet hur det blir framöver.

Nu ska vi äta frukost och sedan är det väl en massa som ska göras som vanligt. Som sagt så blir det kanske korvgrillning sedan, vi får väl se hur det blir med den saken.

Ha en bra söndag

Inga kommentarer: