måndag 23 mars 2009

I morgon fyller jag år...

...och jag har inte gjort någon tårta än. Hade tänkt göra det i kväll sedan barna somnat men jag orka inte ställa mig och greja med det nu. Får bli i morgon bitti istället.
Dom enda jag vet som ska komma är Mamma och Pappa, dom dyker upp mitt på dagen i morgon. Trevligt. Jag blir aldrig för gammal för att fylla år.

Har fått mina presenter redan, mobilen, spisen och så ska jag och Kricken iväg och bo på Hotell på fredag. Farmor hämtar barna på Dagis och så ska dom vara hos Farmor och Farfar tills på lördag. Det ska bli så härligt att komma iväg. Vi behöver det så himla mycket. Hoppas bara att det går bra med Lucas, men varför skulle det inte göra det. Han har juh lillasyster med sig.

Helgen har jag jobbat och så även idag. Hämta barna på Dagis när jag sluta, for hem och lämna av dom och så åkte jag till Långsele och handla lite.

Nu är det inte långt kvar på den här kvällen, känner att jag är rätt mör så det ska bli skönt att krypa ner i sängen.

Inga kommentarer: