måndag 16 mars 2009

Måndagkväll

Var trött i morse men jag och barna tog oss upp iaf. Iväg det bar på Dagis och jobb.

Ja jobb ja. Nu har jag jobb ända till den 19 April. Jippie!!! Inte så länge egentligen men längre än det var tänkt från början.

Barna är jätte snuviga, Lucas var super trött i kväll men när han lade sig hade han ingen feber iaf. Ska kolla nu innan jag lägger mig. Molly hade inte heller någon feber tack och lov.

Har inte köpt några stövlar till Lucas ännu för det har juh inte funnits något behov av det än. Nu finns verkligen behovet kan jag säga. När jag hämta barna på Dagis idag så var dom ute som dom alltid är på eftermiddagarna. Lasta in barna i bilen och drog hemöver. När vi kom in och jag klädde av barna formligen rann det vatten ur Lucas skor. Ändå så är dom galonklädda nertill och en bit uppöver. Men inte nog kan jag säga. Hoppas verkligen att jag hinner få dom torra tills i morgon. På fredag är det jag som åker till stan och inhandlar fodrade gummistövlar till lillkillen. Molly har fått ta över Lucas urväxta stövlar så hon har bra på fötterna iaf.

Pappa har varit hit med min nya spis idag så den stog på bron när vi kom hem i eftermiddag. Nu är jobbet med att fixa till det snyggt runt om den kvar.
Mamma har fått magsjuka. Fasen också. Inge kul alls det.

Nu blir det välling och tempning, sedan är det förhoppningsvis godnatt.

Inga kommentarer: