söndag 26 april 2009

Lite bilder från helgen








Det har gungats, lekts i sandlådan och plockats tussilago. En lite skogstur företog sig Lucas även idag. Medan jag stog på vebacken och Kricken tog igen sig så begav sig sonen ut på ett litet äventyr i skogen. Roligt att klättra över stock och sten. Molly satt under tiden och underhöll sin far i sandlådan.

I kväll sedan barna somnat så spacklade jag badrummet. Tror att det duger men det är väl inte å ge sig f-n på. Kan nog slipa i morgon och se hur i hela friden det blev. Ska svänga förbi färghandeln i morgon och köpa takfärg och målartvätt. Måste juh börja någon gång med köket så att det blir klart innan det är dags att börja jobba igen. Längtar efter nyspisen :)

Förresten så har Molly haft lite feber idag också så hon får följa med mig i morgon när jag ska iväg till Kusinfrissan. Det är ändå hennes sov tid då så jag tar vagnen med mig så kan hon sova i den.

1 kommentar: