onsdag 8 april 2009

Jo då...

det var snickarn som kom och även mattläggarn. Nu har vi inget hål i köksgolvet. Skönt. Det blir ingen ny köksmatta, dom lägger in en passbit, det kommer ändå inte att synas iom att det är under köksskåpet. Synd bara att man nu ställt in sig på att få en ny matta. Men men, jag gillar den vi har så för min del spelar det ingen roll. Förhoppningsvis så kommer snickarn i morgon så vi får in köksskåpet igen. Ska bli skönt att få tillbaka det så man har någonstans att ställa micron. Lite jobbigt att ha den på köksbordet men det har juh funkat det med. Vi är nog ganska anpassningsbara. Måste köpa spackel och vitfärg till taket i badrummet. Får väl ta tag i det i morgon. Är juh bra om det är klart innan mattläggarn kommer och ska lägga matta. Känns bra att det rör på sig.

Hade tänkt gå ut med barna nu medan snickarn var här men det blåser så förbannat kallt ute att jag uteslöt det.

Nu ska jag försöka få till någon lunch och sedan lägga Molly. Måste börja med middan när jag har gjort det så den hinner bli klar innan jag ska iväg och jobba.

Inga kommentarer: