lördag 14 november 2009

Men va fasen...

det här skulle jag ha läst för länge sen. Satt och kollade runt lite på nätet och läste lite om panikångest. Här har jag gått och trott att jag har något allvarligt fel, ja allvarligt är det väl i huvuvdet men inte fysiskt. Har juh haft yrsel och trott att det beror på dåligt blodvärde men va fasen, det är juh något som följer med panikångesten. Vet juh att det inte är bra att läsa en massa men läkartidsskrifter borde juh vara tillförlitliga tycker man. Jaha, så med andra ord var det mina två hjärnceller som än en gång spöka till det. Tölpar skulle jag vilja kalla dom. Och varför är det alltid den onda jäveln som vinner?! Får ta å ge den "goda" lite steroider tror jag minsann så han orkar stå emot.

Läste även att kurator inte är det rätta när man har såna här problem som jag och många andra. Man ska gå hos en beteendevetare som hjälper en att komma över alla sina självuppställda hinder.

Från det ena till det andra så har jag fått tid hos sjukgymnastiken. Hoppas att dom kan hjälpa mig så ryggen och nacken blir så bra dom kan bli.

Gubben ligger på soffan och sover. Han har fortfarande ont i huvudet. Jäkla skit, när jag börjar pigga på mig så blir han liggande.

Barnen och jag ska åka ner till Långsele och handla lite. Gubben ha slut på snus så det är väl bäst att man inhandlar det så han håller sig på bra humör. Hockey i kväll är det också, hoppas verkligen att dom vinner för det behövs.

Ha en trevlig lördag

Inga kommentarer: