tisdag 17 november 2009

Åh den där Foppa

Blev väckt jäkligt tidigt i morse av en överlycklig gubbe som talade om att Foppa ska spela i MoDo med start i kväll. Åh va kul sa jag och somnade om. Ja, jag tycker att det är super kul om han spelar i MoDo för helt ärligt så tror jag att han lägger av efter den här säsongen och så är det juh det här med fotjäveln. Håller den för NHL? Tror inte det och sen är det juh det här med ett SM-Guld, det är det enda han inte har annars har han vunnit allt. Klart som fasen att han vill göra samlingen komplett. Sedan om det stämmer så är det juh inte helt fel om han tar med sig Dan Hinote. Men nu jäklar. Vad skådar mitt öga. Näslund gör också comeback. JIHAA!!!
Nu jäklar, MoDo är på G. Fasen vilken säsong det här ska bli. Hoppas jag iaf.

Annars är allt som vanligt, ont i halsen, hosta och snuva. Men varje dag utan feber är en bra dag.

Hockey i kväll

Over and out...

Inga kommentarer: