fredag 16 oktober 2009

Nya glasögon

Hämtade Lucas glasögon idag. Tack och lov så var dom färdiga. Beställde även ett par till så att han ska ha som extra. Dom kostar 1090 och det blev ungefär samma pris om jag skulle ha beställt dom på internet, så då tyckte jag att det var lika bra att köpa dom i stan.
Vi var även på Sko-time och köpte vinterskor till Lucas, tack Mamma och Pappa. Nu har den rackarn stl 31. Fasen va dom växer barnen.

För Er som vet allt redan så går det upp och ner. Ibland känns det bra och ibland rent åt h-vete. Om jag orkar så skriver jag om eländet sedan. :)

Molly har fått snuva, hosta och feber. Hon låg och sov mest hela tiden jag och Lucas var iväg så i kväll lär hon juh inte vilja sova klockan sju. Men det är fredag så jag har köpt hem chips och dip så då får hon väl vara vaken en stund och mumsa godsaker.

Har fått hem våra nya hemtelefoner idag. Så skönt det ska bli att slippa allt strul med dom gamla.

1 kommentar:

Anneli sa...

Verkar som att "Life goes on..." hos er med. Kram!