tisdag 27 oktober 2009

Heja Heja Heja MoDo

Tänka att det ska va Ramselebor som ser till att det vinns en match. Det där satt bra de. Haha till Pappa som hejar på Timrå.

Har jobbat idag medans mina arbetskamrater fick vara i Swedbank Arena och titta live på matchen och förhoppningsvis äta och dricka gott. Hoppas få höra allt om kvällen i morgon.

För övrigt så fick jag faktiskt ett papper idag att den 6:e ska jag få komma till kuratorn på VC. Skönt att det satt igång, den stackarn lär aldrig bli fri mig.

Trött som fasen är jag så det blev ett kort inlägg. Ska plocka fram kläder till barnen inför morgondagen sedan blir det välling till Molly och efter det tänker jag krypa ner i extrasängen på barnens rum och toksova. Får väl hoppas att det blir så, tänk positivt Mompa, det BLIR så.

Inga kommentarer: