söndag 25 oktober 2009

Helsike också

Det blir inge Musikul, det var bara 3 barn anmälda. Både Lucas och jag blev besvikna. Nackdelen med sånt här är att man börjar förbereda honom på vad som ska komma och så helt plötsligt så blir det inte så och det är jobbigt för lillgrabben. Men det är väl ett slags träning det med. Typiskt när man väl anmäler sig till något som skulle vara bra för honom och så blir det inget. Men vi får ta nya tag med något annat istället.

Igår var hela familjen ute och höll på med ven ett tag. Sedan tog jag en välbehövlig dusch innan jag och Lucas åkte ner till Långsele och handlade. Kvällen tillbringa jag i sängen tittandes på Körslaget/Dansbandskampen ätandes chips och dip. Kricken låg nere på soffan och var sur för att MoDo förlora. Jag tycker inte heller att det är kul, dom får juh fan se till att få pucken i mål för spelet var det inte direkt något fel på.

Annars är det rätt ok, längtar tills i morgon när jag ska få komma till kotknackarn och få till ryggen. Hoppas verkligen att det blir bra. Klart som fan att det blir bra.

2 kommentarer:

Stina sa...

Hej!
Jag håller ju helt klart med dig, kommer också vara en överbeskyddande jök på stan, när de tiden kommer, vilket jag hoppas att den aldrig gör.
Vad synd för er med musikulen, hoppas han inte blir alltför ledsen.
Jag tycker också att det är väldigt modigt av dig att skriva om din panikångest, och jag tycker inte det är ett dugg dumt att erkänna att man lider av det.
Tvärtom är det ju skitbra, kan man erkänna det och stå för det kan man förmodligen lättare hantera det, tror jag...
Ha en trevlig söndag.
Kram

Anneli sa...

Så synd på musik-kulet....