söndag 1 februari 2009

Hur får det plats?

Vart kommer allt snor ifrån? Är snor det enda jag har i huvudet just nu? Iofs kul att jag har något där någon gång.

Dagen har förflutit lugnt och stilla. Har inte gjort många knop. Har iaf förberett middagsmaten tills i morgon och övermorgon så det känns bra. Onsdan får jag väl se vad jag slänger ihop för något. Har tittat på en massa sport. För en gångs skull var det sån där sport som jag gillar. Skotercross. Inte så långvarigt men iaf en SM-Final.
När Lucas kvällsfika så satt han och jag å titta på Youtube och en massa skoterklipp. Båda barna somna jätte fort i kväll. Lucas har inga problem med att somna nu på kvällarna. Skönt. Måste vara jätte jobbigt att vara så rädd att man inte vågar somna.

Den här veckan hoppas jag verkligen att jag slipper ta VAB och att jag orkar med trots den här förkylningen. Har tre dagar på rad nu som jag jobbar 7-16 och dom vill jag inte missa. Iofs så har Kricken eftermiddag så krisar det ihop sig så brukar han kunna kliva upp på morron och vara med barna tills det kan komma någon och passa dom tills jag kommer hem. På det viset är han gudomlig karln min.

Nä, nu tänker jag poppa pop-corn och fortsätta kolla runt på Youtube efter fler roliga filmer innan det är dags för sänggående.

1 kommentar:

Anneli sa...

Sorry - healing funkar bara genom handpåläggning! Hoppas allt ordnar sig så att du får jobba dina dagar nu! Har man barn så får man ju lov att hjälpas åt. T o m LG har varit hemma med sjuka barn - fast då tog han förmiddagarna då de alla ändå sov tills jag kom hem... =)!