lördag 19 september 2009

Fixar dag

Ska strax sätta oss och äta frukost. Efter det så ska jag och Lucas åka till stan och inhandla en madrass till hans nya säng. Kan nog bli lite mer handling också. När vi kommer hem igen så skall vi städa barnens rum och skruva ihop sängen. Hoppas verkligen att Lucas blir nöjd.

Varje morgon när man väcker barnen så sätter sig Molly upp på en gång och säger "gomorron mamma", hon sitter där och vinglar halvt vaken halvt sovande. Så himla söt. Lucas har blivit lite morgontrött så allt som oftast när man fått honom vaken så säger han "bara fem minuter till". Han är så söt.

Är fortfarande jätte nöjd över vardagsrummet. Det blev så himla bra.

I går kväll hade vi myskväll med barnen. Vi kollade på tv och åt godsaker. Vid kvart i nio ungefär så tar Lucas min hand och säger "Kom mamma, jag ska sova". Efter tandborstningen så gick vi upp. Lucas ville att jag skulle ligga i sängen med honom så då låg vi och myste en stund. Han somna på en gång. Molly är en riktig gottegris så hon satt här och mumsade en stund till innan jag gick upp och lade henne. Världens finaste barn.

Nä dags för frukost.

1 kommentar:

Anneli sa...

Klart ni har - världens finaste barn!!

Öh, du! Måste ändra infon om dig här bredvid - vaddå sambo??