måndag 28 september 2009

En bil mindre


Idag har jag sålt min pärla. Gissa om det blev bra med plats på gårn.

Annars har det väl inte hänt så mycket, fast det har det säkert. Fredagen tillbringa jag liggandes mest hela dagen. Migrän. Inte kul alls. Lördagen åkte jag och barnen med Svärfars upp till Ramsele och gick på lastbilsmässan. Riktigt kul och mycke fina bilar att titta på. Kricken var hemma och skruva i Audin och greja med Saaben. Han tyckte att han hinn bli nog less lastbilar på veckan så det där var inget för honom.
Kvällen tillbringa vi i tv-soffan det var juh för guds skull Hockey och så satt jag och gjorde klart alla tackkort. Dom hamna för övrigt på lådan idag.

Igår så fick jag hjälp med gräsklipparn så nu är det iaf klippt ute. Men jag måste kratta. Det får bli en annan dag för idag blåser det något jävulskt.

Jo, det var allmän klippstuga här förra veckan. Först klippte jag Lucas som såg ut som ett troll. Då ville Molly också bli klippt så då kapade jag lite på henne bak i nacken. När barnen somnat så rakade jag Kricken. Aldrig mer säger jag bara. Han ser ut som något från ett koncentrationsläger. Några millimeter får han nog allt ha. Kricken var på Hockey i Torsdags och såg Foppa. Hade gärna vare me.

Vi beställde även biljetter till Hockey och Hotell + bord på restaurang till den 17 Oktober, då åker vi till Ö-vik. En liten bröllopsresa. Räcker långt det. Fastrarna ska vara här och passa barnen.

En dag förra veckan så rensade jag vid staketet, det syntes juh knappt för allt gräs som växt upp. Klippte ur syrénen så nu ser den presentabel ut. Började rensa häcken också men då hade jag barnen med mig ute och det var ingen hit. Får ta tag i det en annan dag istället.

Nämen se där, det hade hänt lite iaf.

Inga kommentarer: