söndag 31 januari 2010

Under isen igen

Inge bra alls med lilla mig nu. Får värsta ångest å orosattackerna på kvällarna när det är dags å sova. Får med andra ord inte sova så mycket.
Gillar inte alls det här. I morgon ska jag åka ner så dom får ta prov. Ska även beställa tid hos doktorn. Jag måste ju få lite klarhet i allt det här.

Kan inte koncentrera mig eller försöka ta mig för något. Bara det absolut viktigaste som görs, barnen får mat, kläder tvättas men sen vete fasen om de blir så mycke mer, jo det diskas också.

Igår var vi på hockey. Gick väl inte så himla bra men det var otroligt skönt att få göra något annat. Fick två små bryt när jag satt där å titta men överlag gick det ganska bra. Det blev desto värre när vi kom hem. Men men, skit samma. Fick träffa dessa två herrar i går.

Mats Zuccarello Aasen och Dan Hinote.
Fick deras autografer och surra lite med dom. Tog ett kort till också där Kricken är med men han som tog kort då hade schabbla till det så inte vart de nå kort...jag som stog cheek to cheek me Zucca på de :/
Det värsta var ju att vi helt hade missa att Hinote hade födelsedag igår å ingen av oss gratta honom. Pinsamt.

Inga kommentarer: