tisdag 8 december 2009

Snyft

Hittade sista bilden på Balder. Fasen va jag saknar honom. Tror det är en lillstumpa som saknar honom också.


Idag har för övrigt vare en bra dag. Har gjort en hel del här hemma. De gå så mycket lättare att göra saker när man är ensam utan en massa störande element (Gubben å barnen) :)

Kokat saltlake till julskinkan, torkat golv, kört ved, staplat ved. Fasen va ja ä bra ibland. Gör säkert inte ett smack i morgon men det gör inget när jag vare så duktig idag. Bara jag kommer ihåg å lägga ner skinkan i morgon så är jag nöjd.

Vädret är som det är. Halt som fasen utanför Skolan, ringde å skällde upp dom på kommun, dom måste juh för fasen hä ut sig å sanda. Höll på göra en praktvurpa när jag kom dit idag å skulle hämta barnen. Nog måste dom väl begripa att det blir halt när det är töväder.

Nu ska jag göra köttbullar så vi får äta middag någongång. Måste juh se till att dom små busungarna är klar för natten till klockan sju i kväll, Molly ska helst ligga i sin säng före sju. Lucas kan vara vaken tills första periodpausen :)

1 kommentar:

Anneli sa...

Jubel i stugan ikväll, eller???

Kom hit ni! Absolut!

Vi har hittills bara en helg i januari, 2 i februari och en i mars bokade....