lördag 8 augusti 2009

Mycke nu...

Det händer en hel del här. Fullt upp med all planering inför den stora dagen. Jobbintervju. Jobb. Barn. Lucas är allergisk mot katter. Balder har flyttat till Mamma och Pappa. Gäster från Norrköping. Sundsvallstrip. Och mitt i allt ska man leva också.

Idag är en leva dag. Jag och barnen ska åka upp till Svärfars och hämta kött. Sedan blåser vi hem till Mamma och Pappa. Lämning av kött, försöka att få tag på Balder som blev utkastad här om kvällen sedan middag. Hem igen och hämta barnen kläder och kuddar. Upp till Svärfars igen och lämna av barnen som ska sova där i natt för i morgon jobbar jag och Kricken är mest troligt bakis för idag är hans Svensexa.

Utförligare rapport får Ni inte. Jag har alldeles för mycket att tänka på med mindre än att jag ska sitta här.

Hörs framöver.

2 kommentarer:

Anneli sa...

Tror det jag!!

Vi längtar tills vi får se er...

Monica sa...

Det gör jag med :)