måndag 31 augusti 2009

Bröllopet


Cheva Bel Air 55:a med kyrkan i bakgrunden


Jag och världens bästa brudtärna och vän


Framme vid prästen på darriga ben


Världens finaste tjejer, så himla duktiga


Så var allt klart då, kramkalas


Vår underbara Brudtärna och Bestman


Jamen vaddå, man måste juh få dra upp klänningen


Molly, jag och Mamma. Tre generationer


Pappa och Lucas blåser ballonger


Tårtkalas, Åsa och Anna hade gjort världens finaste tårta i naturens tecken. Den var supergod och så genomtänkt. Tack så jätte mycket.


Här sitter Brudparet Hedström bakom den underbara brudbuketten med The Heart of Hockey hjärtat. Heja MoDo

3 kommentarer:

Anneli sa...

Jag är så nervös för att ni inte ska hitta ngn bild som funkar som "the Bröllopsbild".....

Kom ihåg PS erbjudandet från min kollega!! Är ni bara nöjda med er själva kan hon trolla lite med resten....

Vi körde repris på all musik utom den första Åsa sjöng ( kommer banne mig inte ihåg!)via Youtube igår - fortfarande tagna av ert fantastiska bröllop. Vi är så glada att vi fick vara med =).

Kram!

Monica sa...

Vi hittade några bilder som funkar som dom är med lite små justeringar. Eventuellt så skickar jag några bilder men som det känns nu så behövs det inte.
Första låten hette Du är allt och sjungs av Shirley Clamp och Sonja Alden :)
Kram på er

Stina sa...

Vilka härliga bilder!
Stort GRATTIS i efterskott, hörde det var en hellyckad fest :)