onsdag 26 augusti 2009

Låt mig få presentera...


Den blivande Fru Hedström. Här kommer Pappa och jag skridande/springande fram till altaret med Madelene och Molly bakom oss. Tyvärr syns inte min fina Brudtärna Madelene men jag vet att hon finns där bakom som ett stort stöd.

Lördag morgon började stressigt och inte alls roligt. Nervös som fasen. Blåste upp till Madelene för lite grejer hämtning, till stan och tanka och när jag kom ut i bilen efter betalningen så var jag super nervös. Vrider på volymen och får höra första tonerna av Nothing Else Matters med Metallica. Där och då rann all nervositet av mig. Kände att trots att det spöregna och var skitväder så skulle jag ändå stå där längst fram i kyrkan, finare än jag någonsin varit och bara le mot mannen jag älskar. Vad kan gå fel en sån dag.

Vi gick för fort både in i kyrkan och ut men va fasen gör det. Det regna och regna och regna men vad gjorde det, i hjärtat var det sol. Fotografen böla så korten vart suddiga men vad gör det när det finns dom som kan ta över fotograferingen och kort fick vi till iaf. Har inte hunnit få hem dom än men det kommer bildkavalkad av dagen så fort jag hinner.

Ja sen vart det juh fest också...bilder kommer, va lugn för det.

4 kommentarer:

Jenny sa...

Har längtat att få läsa om din dag, förväntar mig mera ;D Du var såå jäkla fin, Monika!!

Anneli sa...

Fler bilder är på väg i posten - hoppas ni kan använda någon i alla fall... =)

Ullis sa...

Hej snygging!! Tack för det underbara bröllopet och den roliga, dansanta festen!! Vi har lite bilder i våran kamera som jag ska skicka över till dig via mail.
Kram!!

Anneli sa...

Dansanta? Låter som att vi missade något när vi lyssnade på tröttgriniga barn och åkte hem...

Postade 3 x CD skivor idag. Krånglade vid bränningen. Du är fotogenique, men K tittar mest ner i urringningen. Typ.