måndag 4 oktober 2010

Ja ä tebaks...iaf för nu

Helt plötsligt en dag säger Kricken; Ska vi åka på IKEA i morgon? Gissa om jag blev paff. Packade in barnen och oss i bilen och åkte ner. Svärfars åkte också med i egen bil. Handlade en hel del. Ny matservis, byråer, glas, kuddar och mycket mycket mer. Kricken och barnen var så duktiga. Det lär ju dröja innan vi gör om det så det var kul att komma iväg. När vi stog utanför ByggMax så kommer det här ekipaget ut därifrån. Rätt snygg lastning :)

Älsklings jänta hela dagen

Älsklings grabben hela dagen

Lucas håller Morfar i handen och Molly går med Raija i koppel (för det måste man göra)

Molly har ritat en fladdermus. Just nu är Vampyrskolan på SVTB ett favoritprogram.

Lucas skulle rida trots sin allergi, gick faktiskt riktigt bra. Molly skulle mer än gärna bo hos Faster Karolina bara hon fick vara med hästarna hela dagarna.


Äntligen har Hockeyn börjat igen. Laget i våra hjärtan. Modo Hockey.
Har hunnit med att vara på en match än så länge. På lördag är det dags igen.


I fredags hade vi storfrämmande. Mamma och Pappa kom förbi en sväng och hade Allan med sig, barnen blev överförtjusta precis som barn brukar bli när en vuxen lägger sig på deras nivå. Been where done that :)

Det här var ett tidigare projekt som jag gjorde klart i veckan, känns för jäkla bra och jag blev super nöjd.

Det här har jag gjort idag. Städat garaget. Det var fullt med grejer och skrot runt golv och väggar. Typiskt att jag inte tog ett före kort.

Inga kommentarer: