tisdag 21 december 2010

Snart Jul då å som ett brev på posten...

...sitter jag vaken än 03,55 på tisdag morgon. Å varför sitter jag vaken. Jo, sonen började kräkas vid nio-tiden. Jag är t om less på Facebook nu, sitter å slötittar på Ice Road Truckers å det är snart slut. Tvättar å diskar för fullt gör jag också. Lucas sover på soffan för i hans säng finns inget att ligga på längre.
Det kan vara så att det blev för jobbigt att vara på Häggen hela helgen, knappt sova något natten mot i går å sen bli uppdragen strax före sex för att vara på Dagis hela dagen och komma hem strax efter fyra. Han har ju brukat kunna få kräkningar när det blivit för mycket för honom. Jag hoppas hoppas hoppas att det "bara" är det.

Ja oavsett så lär de bli Jul iaf, men det vore ju trevligt om vi slapp magsjuka.

Skulle gå ut å starta Saaben åt Kricken innan han skulle åka på jobbe, då går inte nyckeln i tändningslåset. Hur jäkla kul är det då när Audin också står. Jag blir så less. Ska prova med att ställa in en kupévärmare å se om det kanske har frusit i låset å i så fall så lär det ju tina upp så det går att starta rackarn.
Fast med tanke på allt annat så lär vi nog få låna Saaben av Mamma för att klara upp det. Har ju fortfarande Svärfars Volvo.

Inser Ni att snart börjar barnprogrammen på tv:n igen.

Tror att jag ska försöka lägga i kull mig lite här på den lilla soffan för Lucas ligger i den stora och kanske få vila ögonen lite...

Inga kommentarer: